Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Nya cyber-vänner?

JAG BERÄTTADE JU för er hur jag blev uppmärksammad på ännu en hemsida på grund av min Facebook-profil...

Mm... precis.

Så på den sidan länkade dem till min Facebook-sida och nu har jag under två dagar fått 16 vännerförfrågningar från olika människor! Och vi vet ju alla hur jag är med att vara cyberkompis med människor jag inte hälsar på när jag är på stan.


Skrivet av: Jennifer

Men jag slår vad om att både Far, Sohaib och Vhale skulle hälsa på dig. Dra inta alla över en kam... <3

2011-12-18, kl. 15:22:45


Skrivet av: Maja

Ohh, tack fina du:) Kul att du gillade den med. Jag måste förresten fråga, hur kom det sig att du bestämde dig för att börja jobba inom Apple?

2011-12-18, kl. 15:56:54
Hemsida: http://majaelsas.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback