Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Bilder från igår

IGÅR VAR VI som sagt ute och firade att julen står och knackar på dörren! Vi var först på Revolution Bar och sedan på O Bar, båda på plats i Soho. Det blev en lång kväll. Började alkoholintaget vid femtiden och var hemma vid tre vilket antagligen inte ser så bra ut i mina föräldrars ögon nu.

(Sorry, mum. Sorry, paps.)

Det var inte den härligaste känslan jag kände när väckarklockan ringde den här morgonen men det var ju värt det! Vi hade det riktigt roligt hela kvällen, mina vänner och jag!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback