Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Just nu vill jag ha höst!

Jag är på gott humör nu. Det har jag varit de senaste dagarna.
Anledningen?

Det känns som höst!

Jag är en riktig höstälskare.

(Och inte bara för att jag fyller år och blir ett år visare)

Det är något speciellt med klimatet på hösten, det börjar bli kallt och ruggigt. Man får klä på sig och sitta inne under regn.

(Visserligen får man bära kläder och sitta inne under regnskurar nu med men det är inte samma sak. Ni förstår, säkerligen.)

Så med tanke på vad det har varit för väder de senaste dagarna är mitt humör på topp, verkligen på toppen av berget!

(Eller moset. Vet inte riktigt hur det där fungerar.)

(Ni får ursäkta parenteserna men jag tänker mycket i skrivande stund.)

(Där av inlägg.)

Jag sitter och tittar igenom H&M's höstkollektion och vill köpa varenda kofta och boot. Vill klä på mig en massa varma kläder och springa ut i det gråa vädret som lyser upp tack vare de fina löven som ligger på marken. Jag vill även gå på promenad och pricka in solnedgången en klar eftermiddag. Jag vill att det ska bli mörkare ute!



Skrivet av: Tim Rafeldt Of Sweden

tjena . nice blogg :)

läget

2010-07-31, kl. 16:57:28
Hemsida: http://rafeldt.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback