Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Bara en uppdatering



LÖTE OM INGENTING.
Om ungefär en timme ska jag hämta Josef samt hans kompis. Vi ska bege oss till IH och Nyårssaluten.
Jag är nog världens bästa storasyster.
Pappa sa det.
Typ.

Just nu gör jag ingenting förutom att spåna idéer till något roligt men jag kommer inte riktigt någon vart. Tror jag nöjer mig med att ta en smörgås.


Skrivet av: viktor

schysst och inte nämna att jag fixade fram infon.... så jävla snålt

2010-01-05, kl. 12:36:44


Skrivet av: miccaela

Vilka söta bilder! :)

2010-01-07, kl. 19:56:33





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback