Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

2010 blir vårt år


Funderade över att det är 2010 nu. Nytt år, nya möjligheter är den gamla vanliga visan men i och med att det är jämt tal så kommer det finnas EXTRA många nya möjligheter. 2010 är början på något totalt nytt - om man så vill.
Vi, födda 91 (och Alice), ska planera hela vårt liv under 2010.
Vi tar studenten.
STU-DENTEN. Det innebär att det kommer fan bli så mycket funderingar och ett ANTAL ungdomar med panikångest över att de ska slussas ut i stora vida världen.
2010 är vår tur att bli vuxna (vad är 18, egentligen...) och ta hand om oss själva.
Ta tag i oss själva.
Satan vad jag ska ta ett stadigt grepp om min grage och rycka upp mig så jag står rakt.

Från och med nästa vecka.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback