Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

"Why is my poop green?"

Angående det där med GOOGLE... jag kan visa er.
Det finns över fem miljoner resultat på frågan om varför ens bajs är grönt. Jag vill inte veta vad det finns för anledningar till det där.

"WHY IS THERE A DEAD PAKISTANI ON MY COUCH"... hur kommer det sig att det är så många som finner sig i den situationen?!

Kollade vidare lite på det här med bajs.

(Kan tänka mig att Julia sitter med hakan nere i golvet just nu.)

Blå? Orange? Vad är det för färgämnen världens befolkning stoppar i sig? 


Skrivet av: julle

Ja, maggan! Det gör jag fan. DU spekulerar i BAJS. något har hänt. Men jag är stolt, stolt kompis.

2010-02-21, kl. 17:50:24
Hemsida: http://jullejulia.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback