Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Skola

Sitter i skolan just nu. Får sällskap vilket är mäkta trevligt. Julia är lite disträ, tror det kan bero på att det är spaghetti och köttfärssås till lunch i matsalen. Tror inte hon tänker på mycket annat just nu.

Själv gör jag ingenting. Skriver lite på rapporten för projektarbetet, kladdar lite i Photoshop för Club Nizi och försöker övertala Julia till att plugga matte.
En riktig kvinna.
... det är inte love handles jag har på min näsa, jag trillade som ung.


Skrivet av: Elin

ändå rätt söt tjej

2010-02-18, kl. 14:18:05
Hemsida: http://metrobloggen.se/littlered





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback