Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Som om Transformers skulle vara töntigt, liksom

Jag önskade mig Transformers i julklapp. Pappa, jag och Sofie diskuterade det vid matbordet strax efter att jag fått julklapparna:
PAPPA: Louise, fy fan vad barnslig du är.
JAG: Det är inte barnsligt!
PAPPA: Barnsligt.
SOFIE: Nej, pappa. Det är inte barnsligt.
JAG: *sträcker ut armarna mot min syster* TACK!
SOFIE: Det är bara töntigt.


Skrivet av: Fredrik

har dem ens sett TF?!

2010-12-31, kl. 14:31:13


Skrivet av: Sofie Lundberg, NYC

Correction: ordet jag använde var nördigt.

2011-01-01, kl. 17:11:25
Hemsida: http://Http://lundbergsofie.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback