Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Kissar du i duschen?

Jag förstår inte grejen med det här.

Är det vanligt att kissa i duschen?

Jag har läst på fler och fler ställen att folk "släpper på trycket" under tiden de duschar. 
Kissar. I duschen. På sig själva. 
Föredrar folk att kissa i duschen? Det kan inte handla om att man "bara måste" för vad jag vet brukar toaletten inte stå mer än tre meter ifrån. 

Tänkte på det när jag duschade idag. Att kissa i duschen. Jag kunde inte komma till att göra det. 

Kissa inte i duschen. Det är äckligt.


Skrivet av: Peter

tack :D

2010-04-08, kl. 23:23:00
Hemsida: http://www.kjarsgard.blogspot.com


Skrivet av: Hanna

hahha, men va sören, klart man kissar i duschen! jisses, kissar fan i våtdräkten om vintern när jag surfar, as skönt & vamrt.... inte helt ok typ? hah

2010-04-19, kl. 14:14:21





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback