Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

E-mail:

Okej, vem är Emelie i Göteborg och varför har hon satt mig som ansvarig målsman på sin skola? 

Du ligger efter i matematiken, Emelie.

"Hej!

Emelie saknar sin mattebok här i skolan. Det har gått några dagar nu då jag påminnt henne att boken måste tillbaka till skolan så att hon kan jobba på mattelektionerna. Jag befarar att hon nu har kommit ganska mycket efter. Vi har startat på kap 9 denna vecka.

Kan du vara snäll och se till att Emelie jobbar lite hemma och att boken kommer med till skolan?

Hälsningar och Tack!

Lena"



Skrivet av: peter

ja men hon borde chilla men ändå haha. och ehh ja vi är snygga =)



2010-04-25, kl. 21:06:57
Hemsida: http://kjarsgard.blogspot.com


Skrivet av: Peter

hahah jadå (: men tack :D



Vad är Emelies problem egentligen? hon får skärpa sig nu.

2010-04-28, kl. 22:54:25
Hemsida: http://www.kjarsgard.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback