Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Ska bli av med sötsuget

Mitt sötsug har blivit så ridiculously löjligt. 

Jag har vetat det här länge men skyller alltid på samma anledning varje månad: det är veckan innan mensen/ veckan under mensen/veckan efter mensen som spökar. Det är liksom inte mitt fel. Naturen vill att jag ska äta choklad.

(Teorin har fungerat för jag fortfarande inte riktigt kommit underfund med när jag faktiskt får den här PMSen.)

Men anledning jag än väljer att gömma mig bakom så förstår jag ju att det inte fungerar. Jag mår inte bra av det. Så sötsuget ska bort! Ska inte äta onödigt socker i onödan för det är onödigt. 


Skrivet av: Anneli

Ja har själv också det problemet. Fast min svaghet är inte choklad, det är coca-cola. Vilket i princip är flytande socker... jaja löjligt gott i vilket fall.

Svar: Usch... jag hade för Coca Cola zero innan men lyckades bli av med det. Dock åkte jag på annat, haha!
Hello, I'm Louise

2013-09-18, kl. 16:26:25
Hemsida: http://fashionablethings.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback