Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Jag målar nu

Det ska ju vara lätt att läsa. Så skriften är nu större, så att ni som glömt slänga på er glasögon slipper sitta och kisa mot skärmen. Ja. Jag syftar på dig, Jennifer.

För att bara snabbt uppdatera om vad jag har varit up to den senaste tiden:

Jag målar en massa nu. Sitter på golvet i timmar tills jag får ont i rumpan. Brukar ta ungefär 4. 


Skrivet av: jennifer

hahaha tur du är så omtänksam lollo ;)

2013-09-17, kl. 10:31:56





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback