Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Bättre på svar än vad jag är

Jag har suttit ute på Möllan hela kvällen och druckit öl. Som vanligt när jag planerar mina kvällar planerar jag även in så jag får sova i 8 timmar. Ger mig själv 30 minuter att somna, ut i fall att. 
 
I morgon ska jag till Kristianstad och hälsa på Farmor. Vi ska gå på museum och äta lunch. Vi har mejlat fram och tillbaka om när jag kommer. Jag mejlade i slutklämmen vilket tid jag skulle ta tåget och frågade om hon kunde möta upp mig på stationen. Ett kort och bekräftande svar:
 
Välkommen till Kristianstad / Farmor.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback