Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

After work med kollegorna

Som alltid när jag har druckit ett par glas sitter jag nu och tvingar i mig en flaska vatten innan jag somnar. 
 
Jag var ledig i dag men var med på kvällens after work. Vi var på Big Bowl och hade trekamp. Två rundor bowling, en runda skjuta-saker-på-en-skärm-med-ett-gevär och en runda racing. Efter det fortsatte vi till Lilla Torg. Satt där ett gäng på 15 personer och körde "Jag-har-aldrig". Definitivt bästa sättet att lära känna sina kollegor. 
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback