Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Att glömma allt

Natur är verkligen något som lugnar mig. Jag vet, klyschigt men så effektivt. Sätt mig i en skog med instrumental musik i öronen och jag glömmer allt vad stress är. Det ersätts med lyckorus.
 
Det var länge sedan jag var ute för mig själv i skogen, men den här eftermiddagen har jag varit ute och gått/sprungit i nästan tre timmar! Upptäckt fyra olika parker i Malmö, lyssnandes på James Newton Howard, Hans Zimmer och Patrick Doyle. Utan att tänka på något annat än hur skogen ser ut! Jag går lite samtidigt som jag ser upp mot trädtopparna och ler. Sen springer jag lite, hoppar över fallna träd och skrattar.
 
Många stirrar på mig och tänker antagligen att jag beter mig som en idiot, men jag bryr mig inte. Jag har inte känt mig så "jag" på länge.


Skrivet av: Anonym

hahaha gud vad jag kunde se detta framför mig precis!

2013-05-19, kl. 22:36:50


Skrivet av: Michelle

Hej! Jag heter Michelle och skriver en uppsats som handlar om utlandssvenskar med fokus på London. OM du har bott i London, skulle du kunna tänka dig att svara på min korta enkät? Det skulle hjälpa mig otroligt mycket i mitt arbete!

Länk till enkät: http://www.enkät.se/surveyStart.php?pid=9173&mpid=9fc7eb572946eb37a2b9eb92247e7df5

Kram, Michelle

2013-05-20, kl. 15:06:32
Hemsida: http://mischakaro.wordpress.com/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback