Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Let's just all take a moment and appreciate this dress

>
 


Skrivet av: Emelie

Hej! Din blogg är bra, och snygg! Så pass snygg att jag undrar om du gör bloggdesigner åt folk som mig, som är fruktansvärt dåligt på sånt, men som gärna vill ha en lika snygg blogg som din. Mot betalning förstås.

Svar: Hallå! Tack så mycket!Jo, det skulle jag absolut kunna göra! Just nu jobbar jag väldigt mycket och har tre andra designs jag ska göra men om du klarar av att vänta lite så! :)
Hello, I'm Louise

2013-01-15, kl. 16:54:06


Skrivet av: Emelie

Men så fint! Ingen brådska, du får gärna slänga iväg ett mail längre fram när du har tid över!

2013-01-16, kl. 11:05:48





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback