Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Fina kompisar

Nu ska jag sätta igång och äta enligt raw-regeln igen. Alltså, veta vad man stoppar i sig! Dels för att jag vill bli fastare och för att jag tror att mina tänder kommer droppa om jag inte slutar med allt nonsens.
 
I morgon kommer jag få träffa Alice! Har inte träffat henne på superlänge, så det är bannemig på tiden. Jag saknar våra tjejkvällar! Vi hade ett bra groove på dem ett tag, sågs var och varannan dag OCH HERRE GUD jag insåg precis att det var två år sedan vi hade ett bra groove senast. 
 
Är det inte fint? Att man kan ses så sällan men kännas som tvärt om?


Skrivet av: E.

Raw-food eller ska du bara bli mer uppmärksam? :) Håret blev jättebra förresten!

Svar: Bara bli mer uppmärksam, vill inte sätta mig på en diet som sedan kommer falla igenom! :)
Hello, I'm Louise

2013-01-30, kl. 11:02:22


Skrivet av: Linn

Vad är raw-regeln? Låter som jag kanske skulle behöva den...

2013-02-01, kl. 17:39:23
Hemsida: http://sunshinestories.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback