Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Behöver uppenbarligen sova

Sitter och väntar på att jag ska orka förflytta mig från köksbordet till sängen. Kommer knappast släppa datorn och somna men det är så mycket skönare att ligga i sängen och surfa. Man vet liksom att man enkelt kan stänga ner datorskärmen och vända kudden till den kalla sidan för snabbt att somna. 
 
Det har varit en lång dag med lite för lite sömn kvällen innan. Somnade på tåget hem från jobbet och vaknade häftigt när vi var framme på plattformen. Blev irriterad på mig själv för att jag stressade upp mitt hjärta till hastigeheten av en kolibris - tåget skulle ju inte lämna plattformen förrän fem minuter senare.
 
Resterna av dagens Att Göra-lista på handen. Kan inte få till mig att skriva på papper.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback