Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

En snabb här-är-jag:

Jag är i Stockholm och hälsar på min syster! Jag har klippt mitt hår vansinnigt kort! Första gången jag var hos en frisör på fyra år.
 
Jag har varit och tagit några glas vin med min fina göteborgare-och-barndomsvän Lisa, samt fina London-Ludde-och-Erik.
 
I går var vi på V som är en klubb i en klubb. Vi dansade hela kvällen och i dag haltar jag, efter mitt fall på dansgolvet. 
 
(Som jag snyggt räddade.)
 
Jag stannar här till i morgon eftermiddag. Vill varken lämna min syster eller Stockholm just nu. 


Skrivet av: E.

Älskar din blogg, dina härliga inlägg och din grymma stilkänsla. :) Juennifer ledde mig hit, hihi
Hoppas du fortsätter så här. Kram!

Svar: Tack, vad fint! :) Superkul att höra! Kram!
Hello, I'm Louise

2013-01-28, kl. 18:41:25


Skrivet av: Lisa

Det var så fin att se dig mitt hjärta. Kom snart.

2013-02-10, kl. 21:29:01





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback