Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Because it's sunny in Italy

God, all I want to do now is go back to Jennifer and Italy. 
 
Snow, I don't need you anymore. Chirstmas' over.
 
 


Skrivet av: Emilia

Hej Louise

Har läst din blogg ett tag och måste säga att den är en av de bästa.

Jag har planer att i september flytta till london och jobba och skulle vilja prata med någon som bott och arbetat där. Skulle de va ok om jag mailade lite frågor till dig?

Och isf vad är din email?

Tack på förhand.

Mvh
Emilia

Svar: Hallå! Vad roligt att höra, tack! Vad roligt att du ska flytta till London. Absolut. [email protected]

mejla på! kram
Hello, I'm Louise

2013-01-19, kl. 12:28:38


Skrivet av: jennifer

ååh så mysigt! kom kom! och hallåååå jag vill också ha smoothies och bananpankakor mams!!

2013-01-24, kl. 13:31:26





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback