Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Lottie är på besök!

Som ni kan se till vänster har jag varit igång på Instagram men inte här! Lottie är nämligen på besök och jag försöker se till att hon har det roligt innan jag sätter mig och skriver ett blogginlägg. 
 
(Hon ligger och sover nu, så mössen kan dansa på bordet!)
 
I dag ska vi till Torekov! Bara ett par timmar men hon ska få se allt fina vad det har att erbjuda! Vilket under vintertid är långa promenader och ICA: Lasse på Lyckan. Jag frågade vad hon tyckte om att åka en och en halv timme för att promenera i två timmar och sedan åka hem igen:
 
Sounds amazing.
 
Sen gick hon och gjorde sig lite te.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback