Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Jag har sug efter smink

Herre gud, vilken dille jag fått för kosmetik! Jag som brukade sug för att gå och köpa godis eller ett par nya Converse suktar nu efter nya läpttstift! Kom hem med det plus två nagellack! Jag provade inte läppstiftet i butiken utan köpte det enbart på grund av namnet! Jag har ingen aning om vad "mauve" betyder men det lät som något jag ville vara. 
 
(Googlade bilder. Mauve är en typ av lila. Så namnet var väl inte sådär jättefett.)
 
Inte konstigt att pappa droppar kommentarer om hur jag mycket tid jag lägger på mitt utseende och lämnat tomboy-Louise. Jag är ju värre än min syster, som jag alltid sett som en liten docka! 
 
Men hey, jag gillar'e! 


Skrivet av: Cajsa

JA! Jag är typ i chock! Har alltid sett dig som "hej-jag-är-apsnygg-i-allt-och-lägger-inte-mer-än-två-minuter-framför-spegeln-innan-jag-går-ut" och typ "jeans-är-min-grej-och-inte-klänning".... Men den bilden har successivt förändrats. Nog för att du var förbaskat snygg innan. Men nu är du slående vacker! DROP DEAD GORGEOUS, som man brukar säga! PUSS

Svar: Haha! Oh, tack sötis!! Puss!!
Hello, I'm Louise

2013-02-12, kl. 04:01:30
Hemsida: http://www.anderssoncajsa.tumblr.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback