Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Glad för ingen anledning

Har ni också dagar när ni är så EXTREMT JÄVLA HYPADE för någonting ni inte har någon aning om? När det studsar i magen och ni kan inte vänta tills det händer!? Jag är så nu! Superglad och förväntansfull.
 
Det jobbiga är väl att jag inte har någon aning varför. Visst, lite inspirerande bilder men inga konkreta ämnen. Jag har verkligen inte kommit fram till något life changing beslut. Ändå sitter jag här och ler som en kärlekskrank tio-åring. 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback