Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Dags igen

Det är läskigt hur snabbt man faller tillbaka när man inte utför något helhjärtat. Nu har jag flyttat in i min egen lägenhet vilket innebär att jag måste ta tag i vad jag lovade mig själv: vara lite vettig igen. Raw-regel
 
(Ha koll på vad du äter, helt enkelt. Inte för mycket ketchup, etc.)
 
och röra på mig. I morgon ska jag köpa en mixer och stekpanna så jag kan börja göra smoothies och bananpannkakor igen. Jag saknar dem där.
 
Kan också passa på att köpa en bäddmadrass. 


Skrivet av: Erika

Men uppdateraaaaa :)

2013-04-21, kl. 15:19:03





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback