Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Ännu mer läppar

Blandade ihop läpptstift och läpppenna av olika färger och jag har en ny favorit! Lade ljusare i mitten på läpparna, snappade upp det från någon YouTube-video.
 
(Vilket är VAR all denna galenskap härstammar från! Tanya Burr, liksom.)
 
Jag kallar det hot pink för jag har ingen fantasi. Känner att jag snart behöver börja be om ursäkt på Instagram för alla bilder med mina läppar. Men dem är ju så lush! 


Skrivet av: E.

Men åh så snyggt! Och du är verkligen dödsfin. :)

Svar: Tack så super! :)
Hello, I'm Louise

2013-02-13, kl. 16:50:25


Skrivet av: L.

älskar din stil...

2013-02-13, kl. 23:09:36


Skrivet av: ahmet

awesome as usual

2013-02-13, kl. 23:13:51


Skrivet av: Anonym

Tanya Burr <3

2013-02-16, kl. 21:45:38


Skrivet av: moa

Åh va vacker du är! Älskar läppfärgen!!

2013-07-04, kl. 15:28:34
Hemsida: http://moamalmqvist.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback