Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Snart är det höst

Jag vet att det bara är Augusti men jag känner att hösten är på G. Främst för att Club Monaco målade om sina väggar i skyltfönstret från vita till svarta igår. 
 
(Stod som ett barn och klappade händerna när jag insåg vad det innebär.)
 
(Lager-på-lager-kläder!)
 
Själv känner jag att jag trånar efter att måla mina naglar mörkröda men känner att det fortfarande är lite för tidigt. Smyger i alla fall in med stora koftor och mörka jeans. Kanske även lite brun ögonskugga. 
 
 


Skrivet av: Elin

Håller med, ÄNTLIGEN LAGER PÅ LAGER!! Har otåligt väntat ut sommaren för det nu!

2013-08-12, kl. 22:35:54
Hemsida: http://withershins.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback