Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Min lillebror är i stan!

Min lillebror, Josef, är hos mig nu. Vi umgås bara. Vi hyrde Wreck It Ralph från iTunes. Det var då jag upptäckte hur stor min lillebror har blivit.
 
Vi såg den engelska varianten av filmen med svensk undertext. Något som ofta gynnar den humorn och de witty kommentarerna som levereras. Inget undantag den här gången. Och Josef skrattade så mycket. Vi skrattade båda så mycket åt de olika referenserna, diskuterade hur smart de löst vissa frågor och lösningar. Josef tog upp de flesta ämnena. När vi återgick till att titta på filmen satt jag och log där i mörkret - för jag är så himla stolt över hur min lillebror växer upp och hittar åsikter!
 
(Förutom det obvious om hur jäkla lång han har blivit! Vi stod inne i ett omklädningsrum, tittade på varandra och började skratta. Lika förvånade båda två åt vad som hänt!)
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback