Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Sommarbilder

 
Har än så länge har en sådan fantastisk sommar! Jag har utnyttjat mitt rese-a-la-Sommarkort så mycket jag bara kan och efter nästan tre veckor i Paris och London var det Torekov, Helsingborg och Malmö som gällde! 
 
Det känns som att sommaren tar slut nu och jag känner mig lite stressad... Men det är bara augusti och sensommar brukar ju hålla ganska hög standard, så jag borde väl lugna ner mig.
 
Jag finns på Instagram under @llarmy





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback