Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Det finns mat i mitt kylskåp

 
Jag är så stolt över mig själv! I dag var jag och handlade mat. Mer mat än jag någonsin handlat sedan jag flyttade till Malmö! Jag köpte ingredienser till köttfässås! Sedan tillagade jag köttfärssåsen! Och lade ner det i små lådor som jag kan ta med till jobbet! 
 
Det står även grönsaker parkerade på hyllorna. Och ägg!
 
Jag går in i köket om och om igen. Drar i kylskåpsdörren och tittar på alla nyttiga färger. Ler och vickar lite på huvudet. Tänker att min syster och mamma hade nickat godkännande om de också sett. Stänger kylskåpet och går tillbaka till soffan. Bestämmer mig för att skriva ett blogginlägg om händelsen.
 
 


Skrivet av: Sofie

Very nice men släng för HELVETE iväg Lättan på en gång! Det är djävulens påfund och kommer göra precis tvärtom med din kropp än vad du vill! Puss

Svar: haha okeeeej dåå
Hello, I'm Louise

2013-08-08, kl. 13:32:27
Hemsida: http://sofienyc.com


Skrivet av: Mami

Duktig flicka. ❤👍

2013-08-09, kl. 12:34:36





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback