Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Betalar för musik

Om det är något som jag har fastnat för det senaste året så är det att köpa musik! Att ladda ner ett album från iTunes har blivit min nya grej. 
 
Det är så sjukt tillfredställande att ladda ner en bunt med låtar. Alla med tillhörande bilder. I bland får man även med musikvideor och behind the scenes. Ah, min lycka när de just nämnda dök upp i Taylor Swifts Deluxe Edition-album.
 
Senaste tillskotten blev musiken från Känn Ingen Sorg och Jay-Z's nya platta. Och insåg att jag köpt cirka 400 låtar. Vilket är cirka 30 album. Vilket är CIRKA TRE TUSEN KRONOR! Vad-i-helvete!
 
(Räknade ut det här medan jag skrev inlägget.)
 
(Trodde det skulle hamna på 1000:-)
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback