Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Vill nog bara se något med Gosling

Att sluta klockan klockan halv två är väldigt fint. Man lämnar jobbet samma tid som man hade varit sminkad och redo en ledig dag. Man kan gå på museum och jag vet inte vad. 
 
Men är vädret ganska trist, vilket vevar igång mitt filmhumör. Felix tog med sig Drive till mig som jag ska se på idag. Funderar i och för sig på om jag ska lägga mig och kolla på Blue Valentine i stället... det är väl snarare Ryan Gosling-humör jag är på.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback