Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Världens bästa minne

Har insett är jag en en RIKTIG DJÄVUL på lösenord! Vi skulle skriva in samma lösenord på ungefär trettio enheter. Lösenordet var en kombination av tio karaktärer. Små bokstäver, stora bokstäver, siffror och utropstecken. Jag behövde bara kolla på det två gånger och sen kunde jag hela utantill!

Jag kan det fortfarande utantill! Hur fantastiskt är inte det? Är säker på att min talang kommer vara till användning snart igen!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback