Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Vampire Diaries har dragit igång

När jag vaknade i morse skrek jag "VD, VD, VD, VD", som en huligan vevandes med armen i luften. I huvudet. Mina rumskompisar sov fortfarande. 
 
Gick till jobbet medveten att jag skulle vara tvungen att hålla mig borta från spoilers. Såg till att inte komma i någon kontakt med några relaterade samtalsämnen på Twitter. Klarade mig ett tag...
 
... tills min skvallertant till bästis börjar SMSa.
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback