Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Urlöjlig poster

Jag kollar runt lite på Internet. Diverse bloggar och hemsidor. Och så kommer jag över den här bilden. Den nya postern för Twilight: Breaking Dawn Part 2. Och så börjar jag fnissa lite för mig själv.
 
Jag är ett stort Twilight-fan och brukar vanligtvis gå igång när folk slänger ut tykna kommentarer om serien. Ingen ska skratta åt Twilight! Det är ju en så mysig-i-kroppen-historia! 
Men nu skrattar jag. Nu skäms jag lite.
 
Ha-ha. Nä, men kolla på dem! Var finns balansen i den här bilden? Edward ser ut att jogga längs en gata i sitt villaområde. Bella bromsar in medan Jacob ser ut att börja sprinta. Och vad gör han längst ut till vänster? Ser ut som att de hade det lite jobbigt framför den där gröna duken i studion.
 
... men jag är fortfarande ASTAGGAD på premiären!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback