Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Svag för töntig musik

Suck. YouTubade lite och fick syn på musiktext-videon till One Directions nya låt och kände att jag var tvungen att lyssna. För även om jag vill mena att jag inte är ett fan... poppiga kärlekslåtar värmer liksom fint om hjärtat på mig.

Så nu sitter jag med iPaden i knät. Lyssnar på låten för fjärde gången. Läser texten och skäms lite över mig själv.



Skrivet av: Erika

Hej Louise! Till helgen ska jag och ett par kompisar åka till London ett par dagar. Jag har varit där många gånger förut, men jag har aldrig varit ut och sett vad Londons nattliv har att erbjuda. Därför tänkte vi göra det nu. Du borde ha koll, vart ska man gå? Vi är 21 år gamla, gillar att dansa till den senaste musiken/house. Har du några tips? :) Det är okej om du svarar här, jag brukar kika in rätt ofta :)

2012-10-30, kl. 11:13:16


Skrivet av: Helle om Louise

Hallå! Fysiken vad roligt!

Ni har los locas i Covent garden. Litet ställe men brukar vara bra drag. Mycket studenter. Top 40-musik! Annars är det liksom klubbarna runt Oxford cirkus som verkligen kör på sånt! Kom bara ihåg att ha höga skor om ni ska in dit.

Vill man ha lite mer chill tycker jag en kväll på The Owl And The Pussycat, precis vid shoreditch High street. Sen avslutar man kvällen på The Shoreditch en bit bort.

Sköna ställen! Men det mesta är skönt!

Glöm inte att besöka The stables på Vid camden market!

2012-11-01, kl. 23:06:03


Skrivet av: Erika

Toppen! Tack så mycket!

2012-11-02, kl. 23:43:50





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback