Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Snea bänkar

Något som irriterar mig något så likt förbannat är "bänkarna" på Malmös stationer. De är inte bänkar. Bänkar kan man sitta på. Dessa djävulskap är som korta bitar från en rutschkana. Bara placerade att reta oss som vill vila våra ben.

Jag har hört från någon att dessa lutande bänkar är placerade där för att de inte ska förse en med långvariga vilostunder. Inte heller uteliggare med sängar.

Jag hatar dem! När man försöker sätta sig på dem glider man ner. Det går liksom inte att hålla sig uppe. Inte med mina korta ben i alla fall. Ge oss tillbaka räta ytor!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback