Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Smörgåsrutiner

Alltså.

Att sitta och kunna äta Lingongrova med leverpastej och gurka. Och dricka O'Boy till det. Om jag stannar i Sverige fö alltid är det här anledning nog.

Jag äter det alltid på samma sätt. Tar en tugga av smörgåsen. Testa att allt smakar okej. Sen börjar jag jobba mig runt hela kalaset. Biter av kanten i ett svep så att jag blir torr i munnen av allt bröd. Då hugger jag in på min första omgång av O'Boy.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback