Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Skypar med duon

Att skypa med Ricke och Anton är som att hålla ett samtal med Tvillingarna från Alice I Underlandet. Efter ett tag är man inte lika unkluderad. Samtalsämnena hettar till och grabbarna börjar knuffa aggresivt på varandra. Höjer rösterna. Båda utmnanar den andra för alfarollen.
 
Då sitter jag bara och ler. Håller tyst. Blir varm i hjärtat. För när Tweedle Dee och Tweedle Dum drar igång känns det som att jag är tillbaka i Sverige igen. Spenderar min eftermiddag i Antons soffa. Tittar på någon flygplansdokumentär eller Family Guy.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback