Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Silver på naglarna

Jag kör på mycket silverdetaljer nu, märker jag. Tycker egentligen inte om hur mina naglar ser ut, doppade i silvrigt skimmer men det matchar ju naglarna.

Så antar att det är ok.



Skrivet av: Jessica

Åh vill också ha tuffa mobilskal! :)

Tack! Det är askul att vara i London, har drömt om att flytta hit sen jag var liten så är rätt nöjd.

Jag bor inneboende i Crouch End sen en knapp vecka, själv då? :)

2012-10-28, kl. 20:53:08
Hemsida: http://seashellsontheseashore.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback