Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Sen kväll längs floden

Efter jobbet klockan tio mötte jag upp Lottie. Vi tog Jubilee-linjen ner till London Bridge och började gå. Vi använde oss av en guide-app lite då och då. Pratade om London på 1800-talet. Hur det såg ut. Hur stinkande det måste ha varit på grund av alla lik längs floden. 
 
Gick hela vägen in till Big Ben längs Thames. Förbi Shakespeare's Globe. Stannade. Titta och diskuterade om lustigt det är att teater var förbjuden under globens storhet. Jag berättade om när jag var där och gjorde en skådespels workshop och hade det jättekul! 
 
En timme senare hade vi tagit oss Covent Garden. Mötte upp killarna på Los Locos och dansade tills vi blev utslängda. 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback