Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Pratade med min hund

Sitter i lunchrummet på jobbet nu. Äter äntligen min middag. Ingen höjdare. Tonfisksallad och lite jourdgubbenougat vid sidan om.

Pratade precis med Lisa som är i Stockholm. Fina Lisa. Hon har varit min bästis sedan vi gömde oss bakom samma buske under Dunkgömme som små. Sen pratade jag med min lillebror och mamma. Josef satte hans hörlurar på vår hund. Ville att jag skulle prata med honom också. "Doglas! Heeeej, Doglas!", brast jag ut med den vanliga bebisrösten jag använder när jag vill göra vår hund glad. Då blev han tydligen glad där borta i Sverige. Sprang och letade efter mig.

Skype är bra fint ibland.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback