Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Perfekta blåjeans

Det här är mina blåjeans. De är ett av de bästa köpen jag gjort. De kostade bara 21 pund och är från UNIQLO. Nu fick jag min syster att le, för det är hon som upplyste mig om deras fantastiska jeans. 
 
Men de var inte fantastiska från början. Jag fick den trevliga kassörskan att sy upp byxorna nästan en decimeter i butiken och när jag kom hem sydde jag in dem. För hand. Vilket fick mig att sakna den gamla Husqvarna-maskinen hemma lite extra. 
 
Men nu är de perfekta! Bara titta på dem! Perfekt färg! Perfekt slitning! Påminner om Acne-jeansen jag brukade stjäla från min min syster när jag var femton och glad för märkesjeans.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback