Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Paket på posten!

Det knackade på dörren. Jag övervägde att inte svara då jag inte väntar besök och är ensam hemma.
 
(Om dörrklockan ringer och det är bara jag och Julia i lägenheten är det en stor risk att människan får stå där nere utan svar. Vi har lite av en fobi att öppna vår dörr för människor utan ansikten.)
 
Jag tog ett djupt andetag och smög upp till dörren. Avvaktade lite. Tänkte att de kanske gav upp och försvann - men så knackade det igen! Jag öppnade till slut dörren. Där ute stod min stackars granne med ett paket i handen. "This was left in our apartment three days ago. I believe it's fr you!", sade han och gav över det stora kuvertet. 
 
Det är min fina gudfar som har skickat över ännu en P.A.P.-produkt från Sverige! Det svarta iPad-fodralet som jag så gärna ville ha! Nu kommer jag kunna ta med mig min iPad överallt utan några problem. Kanske kan jag använda fodralet som en clutch ibland. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback