Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Orkar inte riktigt

Här sitter jag och läser tumblr-bloggar och YouTubar Glee-låtar. Det vanliga kvällsnöjet.
 
Räknar ner timmarna jag kommer få sova innan jag måste upp imorgon. Vilken tid jag senast behöver sova för att få mina åtta timmar. Drar mig för att gå till toaletten och tvätta av mig dagens smink. Tittar på dörren. Bestämmer mig för att ställa mig upp men gör inget åt saken. Överväger att låta eyelinern och mascaran sitta kvar. Låta bakterierna runt mina tänder gotta sig under natten. Slår bort tanken lika snabbt. Vill inte vakna som en panda med päls-känslan på tänderna.
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback