Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Oct. 31, 2012

Ligger och stirrar på väckarklockan. Ögonen svider lite. De är torra. Vill inte vakna. Jag vill inte vakna!

En av de dagarna. Jobbigt att resa sig ur sängen. Men om ni har en sådan dag har jag ett tips för er! Plocka fram telefonen! Kolla igenom Twitter eller skriv ett blogginlägg. Om ni inte vaknar till av ljuset och informationen lär ni vakna när ni tappar telefonen i ansiktet.

Nu har jag skrivit ett inlägg och vaknat. Dags att starta dagen!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback