Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Min hund Doglas

Min syster skrev precis om hur hon har dåligt samvete för att hon inte hälsar på vår hund. Det påminde mig om det fina som hände häromdagen!
 
Jag FaceTimade med min lillebror och bad honom att visa Doglas. När jag började prata med min såg jag hur han flög upp från golvet. Hoppade mot telefonen. När han insåg att det bara var en fyrkant Josef hade i handen började han springa runt och leta efter mig! 
 
Längtar tills jag får träffa honom när jag åker till Sverige igen! Fina lurvbollen. 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback