Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Måste packa för Sverige

Puh.
 
Stängde av alarmet klockan tre och tittade in i väggen ett tag. Är så fruktansvärt TRÖTT! Men det kan inte hjälpas. Jag måste packa. Åker till Sverige i morgon för jobb.
 
(Hur vuxen är jag på en skala?!)
 
Två veckor. Sedan en veckas semester hemma i Helsingborg! Vilket innebär att jag måste packa en stor väska. Och jag har nu... tre timmar på mig. Helvete. Ska äta middag med Lottie halv sex så måste vara klar då. Jag vet inte om jag är redo för det den här. Min hjärna är ju inte riktigt igång ännu:
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback