Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Läppstiftet

Har lunch nu. Det är en lång dag på jobbet men jag är på gott humör. Kan bero på läppstiftet jag bär.

I och med att jag inte riktigt våga använda läppstift dagtid förut tänkte jag att det måste bannemig ändras! Så här är jag nu. Fem timmar senare. Byggde precis på färgen för att ersätta det som försvann av lunchen.

Och FAN vad jag känner mig mäktig!



Skrivet av: Karin

Vad fin du var i läppstift! Fortsätt använda det!

2012-10-09, kl. 20:13:53
Hemsida: http://bergmankarin.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback