Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

#jättemångataggar

Det här är den Instagrammigaste bilden jag någonsin tagit. Adam håller med. Bilden är så mycket fashion. Slipad med ett Hudson-filter.
 
Jag har en hat-kärlek för Instagram. Det är ett bra nätverk. Men hashtags.... Dessa hashtags.
 
Man ser dem lite här och var. De har blivit mer accepterade på senaste tiden. Inget fel med det. Att tagga sina bilder är en kul finess. Fint att gömma sina "jag älskar dig" till personen i bilden genom en tagg. Men vad som gör mig för jävla frustrerad är när folk langar upp 15+ taggar. Bara en massa synonymer.
 
Sol, solnedgång, solljus, solstråle, vatten, hav, sjö, saltvatten, vattendroppe.
 
Sen slänger de in "de populära taggarna", som de hoppas på allt folk kommer upptäcka i "Discover"-delen av Instagram. Så de kan få lite mer uppskattning för sina bilder.
 
Tjej, söt tjej, blond, blond tjej, svensk tjej, blond svensk tjej, bröst, Justin Bieber, JB, One Direction, 1D, kärlek, hjärta, Twilight.
 
Nä. Jag hoppas era hårddiskar kraschar.
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback