Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Jag ska titta på TV!

Har en tidigare lunch middag idag för att jag ska kunna förbereda mig för ett konferenssamtal klockan sex. Men det är inte det jag ska berätta om. Jag ska berätta om vad jag och Lottie har planerat!
 
Vi skulle egentligen gå ut ikväll och lära känna främlingar. Istället ska vi ta tunnelbanan in till centrala London och gå längst Thames. Lottie sade att hon läst så mycket Dickens på sista tiden. Hon vill uppleva känslan på riktigt. 
 
Sen bjöd hon över mig till henne på lördag. "Vill du komma och titta på X-Factor hos mig?", frågade hon. "JA! GUD, JA!", ropade jag tillbaka. Jag har inte tittat på TV, sittandes i en soffa i ett vardagsrum sedan jag flyttade hit förra Augusti. 
 
Får fjärilar i magen bara jag tänker på det. Vi ska gå och handla mat. Tacos. Sen sötsaker. Och så ska vi sätta oss ner i soffan och titta på X-Factor. Byta kanal under reklampauserna. Bara njuta. 


Skrivet av: ahmet

oh, expression of this post is impressive.
so lovely.
i got excited as much as you...

2012-10-10, kl. 22:43:25
Hemsida: http://ahmet-in-law.blogspot.com/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback